Sunday, August 23, 2009

Gesmolten Krijtjes/ Melted Crayons

Onlangs kwam ik deze leuke techniek tegen: gesmolten krijtjes. Het was op Jacquie's blog: After Hours Stamper. Dit moest ik proberen en het is echt leuk om te doen. Hier twee van mijn eerste probeersels met de stempels van Michael Strong. Ik heb krijtjes van de Hema gebruikt. Het zijn er 18 in een doos voor € 2,75.
Bij de tweede kaart heb ik ook nog het restje wax papier gebruit als achtergrond. Met de krijtkant op een correspondentie kaartje gelegd en door de cuttlebug gehaald.

Recently I discoverd a new technique: melted crayon. I found it on Jacquie's blog: After Hours Stamper. I just had to try this and it is so much fun to do. Here are my first two cards with Michael Strong stamps.
For the second card I also used the left over wax paper. Take a pice of white cardstock and put the wax paper with the crayon side on the paper and run it trough your cuttlebug.

No comments: