Sunday, January 11, 2009

Koud, maar mooi!/Cold, but beautiful!

Nederland is bevroren. We kunnen schaatsen, hoera! Dat is lang geleden dat alle sloten en meren bevroren waren. Maar niet alleen dat we de schaatsen weer uit het vet halen, we genieten ook van de prachtige omgeving. De mooiste plaatjes kun je nu maken. Te bedenken dat dit gewoon achter je huis te zien is. Natuurlijk moest ik ook proberen of ik na 12 jaar nog wel kon schaatsen.....moeizaam...maar ik heb het gedaan! Kijk maar en ik heb er gelijk voor mijn Michael Strong groep een scrapkaartje mee gemaakt. Tekst is van Stampinback.
Heb jij ook stempels van Michael Strong en wil je meer inspiratie op doen? Klik dan op de yahooknop en kom erbij!
Click to join enjoyMichaelStrongstamps Yahoogroup


In The Netherlands everything is frozen! We can go skating, hooray!! It has been so long ago that the lakes were frozen and we could skat on natural ice. Not only are we Dutch all getting our skates out, but we also enjoy the fantastic view. Can you believe this picture is in just behind my house?? Of course I had to go out and try if I could still skate after 12 years....it wasn't easy....but as you see on the picture......I did it! It was wonderful. And I made a scrap card with it for my Michael Strong group. The text is from Stampinback.
Do you have stamps by Michael Strong and want some more inspiration? Please feel free to click on the yahoo button and join my group.

1 comment:

Diane O. said...

It is beautiful. I hope you had a great time skating!