Saturday, February 13, 2010

Tasjes kaart/ Purse card

Op de valreep, vlak voor Valentijn, heb ik nog dit leuke cadeautasjes kaart gevonden. Je kan er geld of een cadeaukaartje in doen. Natuurlijk hoeft het niet voor Valentijn te zijn en kan je hem ook voor andere gelegenheden gebruiken. Hieronder zie je het filmpje wat ik op you tube heb gevonden met het lesje om dit tasje te maken.
Voor dit tasje heb ik Club Scrap Chocolate Shoppe papier gebruikt, het mini hartje van Michael Strong en tekststempel van Stampin Up!.

Here is my final Valentine project, a cute little purse gift card holder. You could aslo put money in it or something else small. You can also use it for other ocasions. Below you see the tutorial I found on you tube, so you can make this card too. I used Club Scrap Chocolate shoppe paper, Michael Strong mini heart and Stampin'Up! sentiment.

3 comments:

Linda said...

wauw wat een leukertje is dat, dank je om dat filmpje te delen. Ik heb alleen een vraagje, hoe heb je dat klepje gemaakt, ik heb daar geen stans of mal van, kan dat ook anders gemaakt worden?

groetjes en fijn weekend Linda

Kathie McGuire said...

Hetty, these are just fabulous!! Thank you for posting this project and for including Dawn's video. Happy Valentine's Day to you, my friend!!

~Kathie

Firenze said...

Hetty I just love it! And Piglet - how sweet is he :) TFS
Helen
Firenze Cards