Sunday, June 28, 2009

Pizza Box

Onlangs verscheen er op de Splitcoaststampers een leuk LESJE over het maken van een mini pizza doosje (klik op het woord lesje en je komt er vanzelf). Hier is mijn eerste doosje, gevuld met kaarten, waarop verschillende technieken te zien zijn uit de nieuwste nieuwsbrief van de Technique Junkies. Het is een leuk cadeautje geworden. Ik heb eens even al mijn koffie stempels uit de kast gehaald om deze kaartjes te maken. Ze zijn van allerlei verschillende stempelmerken.


Recently there was a new TUTORIAL on the Splitcoaststampers on how to make a mini pizza box (if you click on the word tutorial you will be guided to the lesson). Here is my first box, filled with cards with techniques from the new newsletter of the Technique Junkies. It became a nice gift. For the cards I took out all my coffee stamps. The are by a lot of different stamping firms.

4 comments:

Anonymous said...

Hartstikke leuk geworden, Hetty ! was een prima idee... mijne is nog niet af, heb eerst twee borduurboekjes gemaakt :-)

Groetjes,

Renate.

Alice said...

Dit ziet er superleuk uit Hetty!!!! Ik klik zo eerst even op het woord lesje... leuk leuk leuk! Dit kan ik mooi mee op vakantie nemen! Thanks!

Caro's Kaartjes said...

Wat gaaaaaf! Heel leuk zo met dat koffie thema.

Kathy the Teawife said...

Hi Hetty, I saw your coffee cards on TJ, and I love them! They are all so different and wonderful. Thanks for the inspiration. Luv, Kathy the teawife