Thursday, November 17, 2011

Beterschap/ Get well

Toen mijn kinderen klein waren,
maakte ik altijd iets voor ze als ze ziek waren.
Nu zijn ze groot en maak ik een kaartje.
Deze is voor mijn oudste dochter, omdat ze zo
zielig klinkt en van uiltjes houdt (net als ik).

When my children were small, I always
made them something when they were
not feeling well. Now they are older
and I make them a card. 
This one is for my eldest DD, 
because she sounds so pitiful and
because she loves owls (just like me).
 Deze kaart heb ik gemaakt met stempels 
en de uil pons van Stampin'Up!
Het is niet mijn eigen idee. Ik kwam het op een blog tegen. Kijk maar HIER.

I made this card with stamps and the
owl punch by Stampin'Up!
It is not my own idea. I found it on another blog HERE.

 En natuurlijk nog zo'n leuk opschrijfblokje erbij gemaakt.
Hoe je die moet maken vind je {HIER}.


Of course I  had to make one of these little
notepads to go with the card.
How to make it, you can find {HERE}.
 Van Harte Beterschap. Lieverd!


3 comments:

Anonymous said...

I love it, makes me feel better already :-)

xoxo

Margot said...

mijn hoofdpijn zakt meteen bij het zien van deze leuke kaart!

Sara I. said...

Adorable! Love the polka dots and beautiful punching! xx